wtorek, 5 stycznia 2016

Powitanie


Dzień dobry!


To jest blog na temat mojej wersji życia z takim oto stworzeniem. Chciałabym pokazać, że posiadanie żółwia nie kończy się na oglądaniu "kamienia" przez szybkę terrarium. W moim domu Testudo horsfeldi jest w zasadzie odkąd pamiętam, aczkolwiek obecny na zdjęciu Majek jest moim drugim żółwiem. Wszystko przedstawię jeszcze w kolejnych wpisach. Mam dużo anegdot i historii, które mam nadzieję zmienią poglądy wielu osób na temat hodowli tych stworzeń.
Kim jestem oprócz  uwielbiającą swoje zwierzątko kobietą? Przede wszystkim żoną, z wykształcenia biologiem i (odrobinę) geologiem, natomiast z zawodu farmaceutą. Prawdopodobnie więc znajdą się tu także moje przemyślenia odnośnie wszystkiego, co mnie spotyka w życiu codziennym. Oprócz pracy lubię też poszaleć na siłowni i w kuchni.... ale może to za mocne słowa, bo nie uważam się za specjalnie szaloną - cenię sobie natomiast spokój i stałość. Liczę na to, że pisanie bloga będzie dla mnie dodatkowym treningiem otwartości i przyniesie mi wiele radości.

Pozdrawiam
J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz